Unisport | Bekroonde E-commerce
Door de jaren heen heeft Unisport talloze nominaties en e-commerce-prijzen ontvangen. Het ontvangen van een onderscheiding is een erkenning voor ons harde werk, maar nog belangrijker: het laat zien dat onze klanten tevreden zijn. En die erkenning is wat ons echt motiveert om elk jaar nog beter te worden!
Viervoudig winnaar van The Users’ Favorite Award
Onze eeuwige inspanning voor een hoge klanttevredenheid is erkend tijdens de jaarlijkse Deense eCommerce Awards van de Deense vereniging voor internethandel (FDIH), waar we de The Users’ Favourite Award drie keer hebben gewonnen - in 2011, 2012 en 2017. In 2023 wonnen we de prijs voor beste Deense e-commerce binnen sport, uitgereikt door Pricerunner, die ook werd gewonnen op basis van "The Users' Favourite".
Deze specifieke prijzen zijn belangrijk voor ons, aangezien het hierbij de gebruikers zijn die hun favoriete webshop kiezen. We zijn zeer vereerd dat we vier keer zijn gekozen - een bewijs van hoe cruciaal de steun en loyaliteit van jou als gebruiker is.
Internationaal bekroond
2013 was een belangrijk jaar voor ons. Ten eerste werd Unisport door FDIH uitgeroepen tot "B2C van het jaar" - als erkenning voor de beste combinatie van goed zakelijk inzicht, uitstekende klantenservice en innovatie.
Vervolgens wonnen we The Golden eCommerce Award, waarmee Unisport werd aangemerkt als de nummer 1 webshop in Denemarken. Als winnaar hadden we de eer Denemarken te vertegenwoordigen op de European E-Commerce Awards in Barcelona. Het was een spannende strijd met enkele van de grootste Europese webshops. Uiteindelijk werd Unisport uitgeroepen tot 3e beste webshop van Europa - iets waar we enorm trots op zijn!
In 2014 en 2016 betraden we opnieuw het podium, die keren om The Cross Border Award op te halen. In 2016 werd Unisport wederom verkozen tot "Webshop van het jaar" in Zweden, en 3e beste in Noorwegen. De prestaties weerspiegelen ons vermogen om een consistente kwaliteit te hebben in alle landen en bij alle aandachtspunten.
Een bekroonde groeistrategie
Als een van de snelstgroeiende bedrijven in Denemarken heeft Unisport driemaal de Børsen's Gazelle Award ontvangen - in 2015, 2016 en 2017. Door constant op zoek te gaan naar nieuwe kansen zijn we erin geslaagd om duurzame groei te stimuleren in een zeer concurrerende markt.
Een combinatie van E-commerce en social media
We bieden de beste voetbalitems tegen betaalbare prijzen aan, en zijn ook sterk aanwezig op sociale media - een perfect voorbeeld van hoe Unisport veel meer is dan alleen een voetbalretailer.
In 2012 hebben we FDIH's 'Social Commerce'-prijs gewonnen, een erkenning voor ons vermogen om e-commerce en sociale media met succes te combineren. In 2018 bereikte ons Unisport-WebTV-kanaal meer dan 1 miljoen volgers - waardoor we in aanmerking kwamen voor de YouTube Gold Creator Award. Twee jaar later is het aantal meer dan verdubbeld, met meer dan 2,6 miljoen volgers.
We leiden je niet alleen langs de nieuwste voetbalgear, maar brengen ook regelmatig tutorials uit om je te helpen je skills te verbeteren en je spel naar een hoger niveau te tillen. Bovendien hebben onze gastheren JayMike, Joltter en PWG de eer gehad om enkele van de grootste supersterren uit de sport te interviewen, waaronder Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane en nog vele andere.
Bedankt!
Als voetbalretailer is het geen verrassing dat we graag willen winnen. Wanneer we iets winnen zijn we zowel trots als nederig, want net als in het voetbal zelf is alles een teamprestatie. Daarom willen we jullie bedanken voor de steun en loyaliteit; zonder dat was het niet mogelijk geweest!
We kijken ernaar uit om je de beste voetbalervaring te geven - of je nu bij ons bent sinds het begin in 1995 of als je Unisport voor het eerst bezoekt.